Preskočiť na hlavný obsah

Divoká karta náhody? Či vlastnoručne písaný život.


Neviem či ste sa vôbec niekedy zamýšľali nad tým, čo vo vašom živote je dané a čo nie, do akej miery si môžete meniť osud podľa seba a do akej miery ho bude meniť život sám. Zamýšľali ste sa aspoň raz nad tým, že ak niečo čo si myslíte, že je pre vás dobré a urobíte to sa rýchlo zmení a vo vašom živote nastane horšie obdobie. Možno nie, vlastne donedávna som sa nad tým nezamýšľal ani ja no šálka kávy všetko zmenila.

„Mysliac si, že konajú dobro pre seba sa ocitli na tom najstrmšom kopci nevidiac, že zem sa pod nohami prepadáva.“

Aj keď to môže znieť protichodne, tak ja som stále toho názoru, že osud a život si píšeme sami, no tiež som toho názoru, že ak niečo pokladáme za správne a držíme sa toho, že to tak ma byť, nám často naša duša nastaví opačné zrkadlo, zrazí nás k zemi len preto, aby nám ukázala, že list, ktorý píšeme je špinavý, ja tomu rozprávam, že duša s nami hrá karty a je to práve ona, ktorá má v rukáve niekoľko žolíkov.

Pri jednej poobedňajšej káve, pomáhajúc niekomu zmeniť svoj život na pretras dospelo množstvo tém. Bolo zarážajúce počúvať ako niekto vníma svoj strach pohnúť sa v pred a postaviť sa za seba za a to budem citovať „Snažím sa , ale.“ Nuž ako to inak povedať, ide o jednu z najhorších výhovoriek na celom Svete. Je to ako keby sme hrali karty a kým mi si musíme ťahať, tak ten druhý sa už dávno vyložil a chystá sa kolo uzavrieť. Tiež to nazývam za určitý syndróm čakania, alebo takzvane sú ľudia označovaný za „čakateľov“.

Všemožne sa snažím takýmto stavom vyhýbať a čo sa týka ľudí som v tomto prípade dosť priami v tom čo si myslím a možno to bude znieť ako povýšenectvo, ja tieto stavy v živote vnímam ako evolúciu, tá bežala pomaly a teda ak niekto povie, že sa snaží, či na to treba ísť pomaly si hneď spomeniem na to ako pomaly sa hýbala evolúcia, to by mal urobiť asi každý, aby si uvedomil dôsledok.

Čo však každý povie tak je: „Jedného dňa budem mať všetko, veď som strojcom svojho osudu.“ No a tu sa dostávame k podstate tohto článku, otázkou tu je: „Sme, či nie sme, strojcami svojho osudu.“ Skúste sa na chvíľu zamyslieť koľko krát ste sa venovali niečomu o čom ste boli presvedčený, že je to super a po určitom čase ste zistili, že to bola hrôza. Tu budete asi ťažko hovoriť, že ste si písali krásne svoj osud. No na druhej strane sa skúste pozrieť na to, v čom vás život zrážal na kolená, kľudne si to vypíšte a pozrite sa na to z odstupom, zamyslite sa a to čo uvidíte, to je v skutočnosti napísaný osud vašou vlastnou dušou, no vy ste to všetko označovali za náhodu, nuž hlúposť a chyba.

Ale nechcem, aby ste z tohto článku odchádzali nejako skormútený, ako stále vravím, na všetko čo v živote činíme existuje aj možnosť všetko zmeniť a pohnúť sa tým správnym smerom. Osobne som toho názoru, že ak chcete vstúpiť do hlbín svojej duše, musíte začať od čistej hlavy ( tu však úprimne, čistá hlava nevzniká vtedy, keď donútim svoje telo pracovať ). Ideálnym spôsobom je aspoň pre mňa čínske umenie známe po celom svete ako „TAI CHI CHUAN“, alebo, pre tých odvážnejších je to thajské umenie tancujúcich rúk. Odporúčal by som vám to vyskúšať, potom si sadnúť zobrať papier a pero a na dve polky písať dobré životné situácie (stačí dvojslovne len hlavný význam – zosobnenie) a tiež opak na druhej polke a to zlé životné situácie, princípom tak ako v prvom príklade.

Nuž to už je odo mňa všetko s prianím nádherného dňa

Kalysto


WWW:EZODRAK:SK

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Lotos zabudnutá sila energie (harmónia a energia priestoru)

Cez náš preslávený deň voľna sa mi podarilo stretnúť s osôbkou, ktorá sa ma rozhodla kontaktovať za účelom pomoci „Priestor v ktorom podnikám, mi neprináša peniaze, dá sa s tým niečo robiť?“ Popravde vždy sa dá niečo robiť, záleží však, čím jej problém nastal. Z 30% si zákazníkov, či klientov odbúravame my sami, príliš sa sústreďujeme na peniaze a nie na pomoc, či úžitok zo služieb ktoré ponúkame, tu nám pomôže sa len zmeniť vo svojom myslení a dôjde k náprave. V ostatných 70% za to všetko môže priestor, pre ktorý sme sa rozhodli. Čo sa dá robiť v týchto percentách a ako sa dá dôjsť k náprave? Princíp nie je zložitý, ide tu skôr o uvedomenie si toho, čo sme pre priestor urobili my. Zoberme si konkrétny príklad osoby, ktorá ma kontaktovala. Dostala sa k priestoru, ktorý je pekný pôsobí moderne a škála ponúkaných služieb je široká. Na druhej strane si však zoberme fakty, keď sa k tomuto priestoru dostala, tak čistý nebol, roky sa v ňom fungovalo a menili sa rôzny nájomcovia či ma

Znamenia (esencia z druhého sveta)

Čo sú znamenia? Aký je ich účel? Čo nám hovoria? Znamenia s nami chodia od nepamäti, obklopujú nás a sprevádzajú nás v každom jednom dni. Ich vnímanie či obchádzanie, je už našou voľbou, ktorá nie vždy môže byť správna. Mnohé znamenia nás totiž sprevádzajú ako pomocníci v našich osudoch, vďaka nim tak dokážeme bližšie pochopiť súvislosti a tiež aj možnosti, ktorými sa môžeme v živote uberať. „To najsmutnejšie pre človeka ostáva skutočnosť, že prosiť o znamenie v osude je klišé v nepochopení znamenia daného osudom.“ Žijeme v zvláštnych skutočnostiach, na ktorých sme sprevádzaný. Často nevnímame, či nechceme pripustiť určité znaky sprevádzania a všemocne sa všetkému bránime. To či by sme to tak mali robiť alebo nie, je predmetom diskusií už celé stáročia. Pretože celý ten čas či to chceme alebo nie ostáva pravdou, že sme znameniami fascinovaný. Je naozaj smutné, že v našich životoch sa s nimi často stretávame práve na najdôležitejších rázcestiach v životných etapách, kde im v

Sprievodca duše (mystický tvor – démon času)

Vo svete je známe, že každým dňom milióny ľudí hľadajú odpovede, ktoré by im pomohli nasmerovať život k lepším a ľahším časom. Rozmýšľajúc a hľadajúc nové cesty a smery sa často strácame v bludisku dezinformácií. Denne sa stretávam s ľuďmi, hľadajúcimi pochopenie, usmernenie, možnosť začať novú cestu či čokoľvek podobné. Môžem povedať, že často ide o nezmyselné podávanie informácií, ktoré aj tak nikam nevedú, je len málo tých, ktorý dokážu konať a formovať svoju budúcnosť. Aj napriek tomu, ostáva vo mne nádej, že jedného dňa, človek nebude túžiť len po odpovedi, ale sa postaví za zmenu, ktorú mu odpovede umožňujú. Nič menej, každý svoju cestu musí pochopiť sám, snáď niekomu budú nápomocné slová človeka, ktorého umenie zmenilo svet: „Nemôžem zmeniť fakt, že sa moje obrazy nepredávajú. Ale príde čas, že ľudia spoznajú, že sú vzácnejšie ako cena farby, ktorú som použil pri maľovaní.“ Vincent Van Gogh Pri hľadaní možností sa často stretávam s otázkou: „Mimo všetkého známeho, j