Preskočiť na hlavný obsah

Prosba pre Zem (anjelské odkazy)



Dnešný deň sa niesol v znamení jedného nádherného stretnutia. Rok čo rok sa stretávam zo staršou dámou,  od ktorej si ako kupujem tak aj dostávam množstvo zeleniny a ovocia. Stále ako sa na to pozerám mi napadá jedna otázka: „Ako to robíte, že rok čo rok sa vám darí vypestovať tak nádhernú úrodu.“ Jej odpoveď ma prinútila k tomu, že sa s vami chcem o ňu podeliť. Ako znela? Nuž takto:

„Každý rok po tom čo nastane sezóna zberu ovocia si spomeniem, keď sme ako deti behali s mamou po poli a pri zbere zemiakov sme spievali rôzne piesne. To však už dnes vymizlo a to čo sa niekedy zbieralo ručne za nás zbierajú stroje.“

Málo kto z nás dnes pestuje vlastnú zeleninu, tak tento fakt je bohužiaľ najsmutnejšou realitou, akú dnes môžeme vidieť. Stále však sa čoraz viac vraciame k naším koreňom a začíname pestovať ovocie a zeleninu sami.

„Ja si zeleninu a ovocie pestujem roky sama aj navzdory toho, že mi deti stále rozprávajú, že to nemá zmysel, mala by som oddychovať a všetko si môžem kúpiť v tých nákupných centrách. To sa mi však nepáči a navyše mi robí nesmiernu radosť si všetko pestovať sama aj napriek tomu, koľko mám rokov.“

Za to dostala odo mňa obdiv a uznanie, nielen preto, že takáto zelenina má úplne inú chuť, ale hlavne za to, že stále vykonáva nejaký pohyb a tým na seba nezaneviera. Prosto veľmi som ju za to obdivoval.

„Keď všetko zasadím, každý týždeň si nájdem chvíľku a pri polievaní všetkému spievam tak, ako sme to onehdy robievali s mojou mamou. Tak mi zeleninka krásne rastie a cítim sa aj šťastnejšia. Tento zvyk by som nikdy nezmenila. No a ak už príde čas, kedy treba zeleninu a ovocie zbierať, tak hneď po zbere mám pre matičku Zem modlitbu.“

Prekvapilo ma to a zároveň mi to prišlo nesmierne krásne a plné citov, z jej úst to dokonca znelo, ako keby som sa ocitol v rozprávke, tým to ale nekončilo a modlitbu, ktorú povedala, vám prepisujem tak ako som ju počul ja.

„Zoberiem jedno jabĺčko, vyhrabem na záhradke dieru, kde to jabĺčko vložím, no a ako ho tam dávam, tak si rozprávam: Anjelik môj strážny, ťažkú úlohu ja pre teba dnes mám, poďakovanie matke Zemi vynes ku hviezdam, tak každý kto pozrie na ňu, uvidí tu lásku mne známu a tu jabĺčko matke Zemi požehnaj, nech úrodu mam stále, len čo zasadím na jar. Toď anjelik prosba moja a ja viac ti neviem dať, než zo srdiečka ti povedať, Ďakujem.“

Takáto modlitba ma veľmi príjemne zarazila a asi len zbožným prianím ostáva fakt, že by sme to mali skúsiť všetci a preto, ak vám to nepríde cudzie, skúste to aj vy sami, veď všetko čo máme nám je darom zo Zeme, preto by sme na to nemali zabúdať.

To je dnes všetko, možno len pridám drobný výrok, ktorý mi už veľmi dlho neprišiel na um, až do chvíle, kým som nestretol starenku.

„Kto vďaku v srdci má a s láskou sa o ňu podelí, tomu všetok čas aj vesmír hojnosť nadelí.“

Vaša KALYSTO


WWW:EZODRAK:SK

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Lotos zabudnutá sila energie (harmónia a energia priestoru)

Cez náš preslávený deň voľna sa mi podarilo stretnúť s osôbkou, ktorá sa ma rozhodla kontaktovať za účelom pomoci „Priestor v ktorom podnikám, mi neprináša peniaze, dá sa s tým niečo robiť?“ Popravde vždy sa dá niečo robiť, záleží však, čím jej problém nastal. Z 30% si zákazníkov, či klientov odbúravame my sami, príliš sa sústreďujeme na peniaze a nie na pomoc, či úžitok zo služieb ktoré ponúkame, tu nám pomôže sa len zmeniť vo svojom myslení a dôjde k náprave. V ostatných 70% za to všetko môže priestor, pre ktorý sme sa rozhodli. Čo sa dá robiť v týchto percentách a ako sa dá dôjsť k náprave? Princíp nie je zložitý, ide tu skôr o uvedomenie si toho, čo sme pre priestor urobili my. Zoberme si konkrétny príklad osoby, ktorá ma kontaktovala. Dostala sa k priestoru, ktorý je pekný pôsobí moderne a škála ponúkaných služieb je široká. Na druhej strane si však zoberme fakty, keď sa k tomuto priestoru dostala, tak čistý nebol, roky sa v ňom fungovalo a menili sa rôzny nájomcovia či ma

Znamenia (esencia z druhého sveta)

Čo sú znamenia? Aký je ich účel? Čo nám hovoria? Znamenia s nami chodia od nepamäti, obklopujú nás a sprevádzajú nás v každom jednom dni. Ich vnímanie či obchádzanie, je už našou voľbou, ktorá nie vždy môže byť správna. Mnohé znamenia nás totiž sprevádzajú ako pomocníci v našich osudoch, vďaka nim tak dokážeme bližšie pochopiť súvislosti a tiež aj možnosti, ktorými sa môžeme v živote uberať. „To najsmutnejšie pre človeka ostáva skutočnosť, že prosiť o znamenie v osude je klišé v nepochopení znamenia daného osudom.“ Žijeme v zvláštnych skutočnostiach, na ktorých sme sprevádzaný. Často nevnímame, či nechceme pripustiť určité znaky sprevádzania a všemocne sa všetkému bránime. To či by sme to tak mali robiť alebo nie, je predmetom diskusií už celé stáročia. Pretože celý ten čas či to chceme alebo nie ostáva pravdou, že sme znameniami fascinovaný. Je naozaj smutné, že v našich životoch sa s nimi často stretávame práve na najdôležitejších rázcestiach v životných etapách, kde im v

Sprievodca duše (mystický tvor – démon času)

Vo svete je známe, že každým dňom milióny ľudí hľadajú odpovede, ktoré by im pomohli nasmerovať život k lepším a ľahším časom. Rozmýšľajúc a hľadajúc nové cesty a smery sa často strácame v bludisku dezinformácií. Denne sa stretávam s ľuďmi, hľadajúcimi pochopenie, usmernenie, možnosť začať novú cestu či čokoľvek podobné. Môžem povedať, že často ide o nezmyselné podávanie informácií, ktoré aj tak nikam nevedú, je len málo tých, ktorý dokážu konať a formovať svoju budúcnosť. Aj napriek tomu, ostáva vo mne nádej, že jedného dňa, človek nebude túžiť len po odpovedi, ale sa postaví za zmenu, ktorú mu odpovede umožňujú. Nič menej, každý svoju cestu musí pochopiť sám, snáď niekomu budú nápomocné slová človeka, ktorého umenie zmenilo svet: „Nemôžem zmeniť fakt, že sa moje obrazy nepredávajú. Ale príde čas, že ľudia spoznajú, že sú vzácnejšie ako cena farby, ktorú som použil pri maľovaní.“ Vincent Van Gogh Pri hľadaní možností sa často stretávam s otázkou: „Mimo všetkého známeho, j