Preskočiť na hlavný obsah

SYMBOL na tele (tetovanie, ktoré mi pomáha, alebo ničí)



Dnešný deň sa stal pre mňa naozaj zaujímavý, ranná káva s osobou o ktorej nebolo nič počuť už poriadne dlho. Pred časom sme sa stretli len čistou náhodou pri káve. Zaujalo ma jej potetované telo, hlavne určité symboly, ktoré jej bolo vidieť na rukách. O tom aký význam jednotlivé symboly majú sa môžeme dočítať v knihách, ktorých je neskutočné množstvo. Takýchto niekoľko kníh som si prečítal aj ja, no na moje počudovanie zo všetkých tých napísaných slov sa mi zdalo, že žiaden z tých mýtických ornamentov nemá takmer žiaden zápor. Preto som sa do čítania ponáral viac a viac a hľadal ďalšie dostupné materiály až kým som natrafil na zopár kníh, ktoré ich popisovali aj z opačnej strany. No aby som sa vrátil na začiatok. Pred časom ako sme sa stretli som si všimol hneď tri tetovania, ktoré mala na rukách a trochu ma zarazili:
  • Dve ruže
  • Hodiny bez ručičiek
  • Čiarový kód

Možno si poviete, že to nemôže mať vplyv na to, ako bude vyzerať náš život či akým smerom povedie. No opak je pravdou. Vysvetlíme si hneď tri už spomínané tetovania tak ako som ich vysvetlil jej:

Dve ruže a celkovo kvety v párnom počte značia smútok a darované sú v prípadoch rozlúčenia. Tu je veľmi dôležité poznať v akom štádiu života sme sa nachádzali, keď sme si ich nechali vytetovať. Dôvody sú hneď dva: Ak sme prežívali radosť a pocity šťastia, tak nám toto tetovanie časom ukáže zablokovaný smútok v nás, čo u mnohých vedie k depresiám, ktoré si nevedia nijako vysvetliť, veď ako hovoria „Život bol super, nechápem.“ Oni nie, no ja žiaľ áno, tento smútok sme si do seba vložili tým, že sme vytvorili štít, cez ktorý smútok nedokáže z nás odísť. V druhom prípade, ak sme boli po traumatickom zážitku, či dokonca partnerskom rozchode, ktorý mohol trvať už aj nejaký ten čas, nič to nezmení na fakte, že vďaka tomuto tetovaniu nedokážeme do svojho života priviesť novú osobu, či stretávať sa s ľuďmi tak ako by sme chceli, stále nám tam ostáva nutkanie toho, že pri tom všetkom niečo chýba. Ak takéto tetovanie chceme napraviť, nepomôže ho dať prekryť, nakoľko stále tam je aj keď mi ho nevidíme, ideálne je dať vytetovať ďalší kvet, čím sa stane trojica, ktorá je znakom šťastia a nádeje, no pozor, dobré je vložiť aj ochranný symbol identity, nakoľko nepárne počty kvetou v nás podnecujú tiež rozdávanie sa, to tiež nie je žiadna výhra.

V druhom prípade tu máme hodiny bez ručičiek, tu je vysvetlenie veľmi jasné, toto tetovanie pre nás nie je vôbec dobré. V prvom rade v nás vytvára nerozhodnosť a zmietanie sa v našich vlastných myšlienkach, akoby sme sa zmietali na jednom mieste či dokonca strácali poňatie o tom čo chceme. Žiaľ v tomto prípade to nie je až tak jednoduché to napraviť, pretože vložením ručičiek sa všetko len zhorší tým, že sa v nás zakorení pocit, že nič nestíhame a na nič nemáme čas. Jedno riešenie však existuje a to kvet života, ako ho vložíme do hodín a následne na to aj ručičky nastavíme náš čas na život, čo nám vie pomôcť sa posúvať v živote.

A v neposlednom rade tu máme čiarový kód, tak to už je čistá katastrofa sama o sebe, týmto sme si totiž nastavili našu vlastnú cenu a čo je horšie cenu našej vlastnej duše, toto tetovanie ak je to možne si vôbec nedávajte robiť, ak so už máte aj keď je to bolestivé, nechajte si ho odstrániť, uvidíte, respektíve pocítite tu úľavu, ak už tam nebude. Tu nepomôže pod neho ani vložiť sumu, všetko tým len zhoršíme, veď skúsme si len odpovedať na otázku: „Koľko stojí čo i len jedna sekunda nášho života?“ Odpoveď je jasná: „Tak bohatý nik nie je, aby to mohol zaplatiť.“

Keď sme si to vysvetlili, vrátim sa na začiatok, nesmierne ma potešilo, že tieto tetovania na sebe dotyčná osoba zmenila a čo bolo najlepšie, boli jej slová: „Ďakujem, nikdy by som nepovedala, že niečo môže takto meniť život.“ Nuž a ako hovorím ja a asi aj každý na tomto Svete: „Nikdy nehovor nikdy.“ Preto dajte pozor na to, čo si dáte na svoje telo vytetovať

S láskou vaša KALYTO


WWW:EZODRAK:SK

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Lotos zabudnutá sila energie (harmónia a energia priestoru)

Cez náš preslávený deň voľna sa mi podarilo stretnúť s osôbkou, ktorá sa ma rozhodla kontaktovať za účelom pomoci „Priestor v ktorom podnikám, mi neprináša peniaze, dá sa s tým niečo robiť?“ Popravde vždy sa dá niečo robiť, záleží však, čím jej problém nastal. Z 30% si zákazníkov, či klientov odbúravame my sami, príliš sa sústreďujeme na peniaze a nie na pomoc, či úžitok zo služieb ktoré ponúkame, tu nám pomôže sa len zmeniť vo svojom myslení a dôjde k náprave. V ostatných 70% za to všetko môže priestor, pre ktorý sme sa rozhodli. Čo sa dá robiť v týchto percentách a ako sa dá dôjsť k náprave? Princíp nie je zložitý, ide tu skôr o uvedomenie si toho, čo sme pre priestor urobili my. Zoberme si konkrétny príklad osoby, ktorá ma kontaktovala. Dostala sa k priestoru, ktorý je pekný pôsobí moderne a škála ponúkaných služieb je široká. Na druhej strane si však zoberme fakty, keď sa k tomuto priestoru dostala, tak čistý nebol, roky sa v ňom fungovalo a menili sa rôzny nájomcovia či ma

Znamenia (esencia z druhého sveta)

Čo sú znamenia? Aký je ich účel? Čo nám hovoria? Znamenia s nami chodia od nepamäti, obklopujú nás a sprevádzajú nás v každom jednom dni. Ich vnímanie či obchádzanie, je už našou voľbou, ktorá nie vždy môže byť správna. Mnohé znamenia nás totiž sprevádzajú ako pomocníci v našich osudoch, vďaka nim tak dokážeme bližšie pochopiť súvislosti a tiež aj možnosti, ktorými sa môžeme v živote uberať. „To najsmutnejšie pre človeka ostáva skutočnosť, že prosiť o znamenie v osude je klišé v nepochopení znamenia daného osudom.“ Žijeme v zvláštnych skutočnostiach, na ktorých sme sprevádzaný. Často nevnímame, či nechceme pripustiť určité znaky sprevádzania a všemocne sa všetkému bránime. To či by sme to tak mali robiť alebo nie, je predmetom diskusií už celé stáročia. Pretože celý ten čas či to chceme alebo nie ostáva pravdou, že sme znameniami fascinovaný. Je naozaj smutné, že v našich životoch sa s nimi často stretávame práve na najdôležitejších rázcestiach v životných etapách, kde im v

Sprievodca duše (mystický tvor – démon času)

Vo svete je známe, že každým dňom milióny ľudí hľadajú odpovede, ktoré by im pomohli nasmerovať život k lepším a ľahším časom. Rozmýšľajúc a hľadajúc nové cesty a smery sa často strácame v bludisku dezinformácií. Denne sa stretávam s ľuďmi, hľadajúcimi pochopenie, usmernenie, možnosť začať novú cestu či čokoľvek podobné. Môžem povedať, že často ide o nezmyselné podávanie informácií, ktoré aj tak nikam nevedú, je len málo tých, ktorý dokážu konať a formovať svoju budúcnosť. Aj napriek tomu, ostáva vo mne nádej, že jedného dňa, človek nebude túžiť len po odpovedi, ale sa postaví za zmenu, ktorú mu odpovede umožňujú. Nič menej, každý svoju cestu musí pochopiť sám, snáď niekomu budú nápomocné slová človeka, ktorého umenie zmenilo svet: „Nemôžem zmeniť fakt, že sa moje obrazy nepredávajú. Ale príde čas, že ľudia spoznajú, že sú vzácnejšie ako cena farby, ktorú som použil pri maľovaní.“ Vincent Van Gogh Pri hľadaní možností sa často stretávam s otázkou: „Mimo všetkého známeho, j