Preskočiť na hlavný obsah

Pomoc, ktorá nepozná: načo / prečo / ale (Anjel, svetlo v každom dni)


Často sa náš život dostane do situácií, v ktorých začneme pochybovať o tom, či sa nejako dajú zmeniť, alebo zvrátiť. Nejde len o akési váhania či činíme dobré, prípadne naopak zlé. Ide skôr o situácie pri ktorých si uvedomujeme, že ako sa hovorieva: „Musel by to byť zázrak, aby to bolo možné.“ Viem, mnohý si teraz hovoríte, že je to pravda a určité veci východisko nemajú. No skúste sa pozrieť na to inak, čo ak by vám niekto povedal, že všetko sa dokáže meniť. Verili by ste mu? Alebo by ste ostali chladnými a spokojný z odpoveďou, ktorú v sebe nosíte a o ktorej sa presviedčate, že je správna.

Dnešný deň sa stal jedným z tých krásne prežitých chvíľ, obed s kamarátom, s ktorým sa už hodnú chvíľu nevideli. Pred časom, bolo to vtedy, keď ku mne prišiel naposledy sme sa dosť pohádali. 

Lámal si hlavu nad tým, že sa nemôže nejako odpútať od tohto mesta a to aj napriek tomu, že má dobre platenú prácu v zahraničí. Príčina, ktorá ho tu držala bol dom po rodičoch, ktorý sa akýmsi spôsobom nedokázal predať, desať rokov sa o neho bili realitný makléri, no nikto z nich ho nikdy nepredal. Tento dom a jeho údržba ho stála nespočetné množstvo finančných prostriedkov a stal sa pre neho ťarchou, ktorej sa navyše nevedel zbaviť. Ja som tento jeho problém vtedy nevidel až tak tragicky a povedal som mu, že riešenie stále existuje. Vtedy sa už mierne rozčúlil, vraj : „Už dva roky ho nikomu neponúkam a nik nejaví ani záujem vlastne nikdy ani nejavil nikto záujem. Keby niečo existovalo, tak už by bol dávno predaný.“ S týmto jeho bujarým slogan som však súhlasiť nemohol a rázne som mu povedal, že mu dám riešenie a dom sa predá sám.

Bola tu totiž možnosť, na ktorú ako obvykle nik nemyslí a to : „Zvolať na pomoc Anjelov.“ Viem určite sa množstvo ľudí začuduje a dokonca mnohý si povedia, že čo je to za hovadinu. Presne takto zareagoval aj on. Snažil som sa mu vysvetliť, že dom sa musí od neho odpútať a na to sú potrebné dve pomoci, ktoré chodia spolu ruka v ruke:

  • Tri prenosové krištály nasmerované podľa FENG SHUI
  • Archanjelská sviečka či predmet zasvätený jednému z nich


Viem neznie to ako bojový a akčný plán realitných kancelárií, veď ani nás nestojí toľko peňazí, no ako sa hovorí: „Niektoré riešenia sú tak jednoduché, že im je ťažké uveriť.“ Nuž a to sa aj stalo a hádka bola na svete. Prijať takéto riešenie bolo pre neho nemiestne a povedal by som priam poburujúce. Nakoľko sa to už hrotilo, všetko čo potreboval som mu zbalil, vysvetlil, dal do rúk a navrhol mu stávku: „Ak sa do mesiaca dom predá sám, tak ako som mu povedal a za akej pomoci, tak aby nepovedal, že to bolo lacné, zaplatí mi potom desať krát toľko ako by tie predmety stáli obyčajne.“ Bol síce rozzúrený, ale prijal to, odišiel a dnes sme sa stretli opäť po dlhom čase.
Moja prvá otázka k nemu znela : „Ako sa máš a čo máš nové?“, no on mi dal svoju odpoveď skôr, než som stihol ja dopovedať a tá znela : „Ďakujem.“. Bolo mi jasné, že dom sa predal a je spokojný, veď inak by sa tu ani neukázal, tak zaplatil a odišli sme na obed, kde sme sa už dobre porozprávali. Azda pre mňa najprekvapivejšia bola jeho odpoveď, keď sme sa už lúčili : „Nikdy by som nebol povedal, že niečo tak jednoduché by dokázalo niečo tak ohromné.“ Nuž len som sa pousmial a odpoveď som mu nemusel ani dávať, už ju totiž dávno poznal.

Preto skúste svoj život chytiť do vlastných rúk a požiadajte o pomoc niekoho kto je viac, než si dokážete vôbec predstaviť, zverte sa mu a zistíte sami, koľko pomoci je v niečom, čo nepozná žiadne: „NAČO / PREČO / ALE

Obyčajné pierko ktoré sa zjaví na mieste, kde sa nemá ako dostať? Keď ho vidíte, aspoň pozdravte, možno časom sa budete sami diviť,

 s láskou KALYSTO


WWW:EZODRAK:SK

Komentáre

  1. Chcem oceniť pôžičky Karin Sabine pre mňa pôžičku vo výške 4000 EUR, ak potrebujete urgentnú pôžičku, vyhnite sa podvodu falošnými veriteľmi a požiadajte o skutočnú pôžičku spoločnosti e-mail sabinhelps@gmail.com whatsapp + 79267494861

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Lotos zabudnutá sila energie (harmónia a energia priestoru)

Cez náš preslávený deň voľna sa mi podarilo stretnúť s osôbkou, ktorá sa ma rozhodla kontaktovať za účelom pomoci „Priestor v ktorom podnikám, mi neprináša peniaze, dá sa s tým niečo robiť?“ Popravde vždy sa dá niečo robiť, záleží však, čím jej problém nastal. Z 30% si zákazníkov, či klientov odbúravame my sami, príliš sa sústreďujeme na peniaze a nie na pomoc, či úžitok zo služieb ktoré ponúkame, tu nám pomôže sa len zmeniť vo svojom myslení a dôjde k náprave. V ostatných 70% za to všetko môže priestor, pre ktorý sme sa rozhodli. Čo sa dá robiť v týchto percentách a ako sa dá dôjsť k náprave? Princíp nie je zložitý, ide tu skôr o uvedomenie si toho, čo sme pre priestor urobili my. Zoberme si konkrétny príklad osoby, ktorá ma kontaktovala. Dostala sa k priestoru, ktorý je pekný pôsobí moderne a škála ponúkaných služieb je široká. Na druhej strane si však zoberme fakty, keď sa k tomuto priestoru dostala, tak čistý nebol, roky sa v ňom fungovalo a menili sa rôzny nájomcovia či ma

Znamenia (esencia z druhého sveta)

Čo sú znamenia? Aký je ich účel? Čo nám hovoria? Znamenia s nami chodia od nepamäti, obklopujú nás a sprevádzajú nás v každom jednom dni. Ich vnímanie či obchádzanie, je už našou voľbou, ktorá nie vždy môže byť správna. Mnohé znamenia nás totiž sprevádzajú ako pomocníci v našich osudoch, vďaka nim tak dokážeme bližšie pochopiť súvislosti a tiež aj možnosti, ktorými sa môžeme v živote uberať. „To najsmutnejšie pre človeka ostáva skutočnosť, že prosiť o znamenie v osude je klišé v nepochopení znamenia daného osudom.“ Žijeme v zvláštnych skutočnostiach, na ktorých sme sprevádzaný. Často nevnímame, či nechceme pripustiť určité znaky sprevádzania a všemocne sa všetkému bránime. To či by sme to tak mali robiť alebo nie, je predmetom diskusií už celé stáročia. Pretože celý ten čas či to chceme alebo nie ostáva pravdou, že sme znameniami fascinovaný. Je naozaj smutné, že v našich životoch sa s nimi často stretávame práve na najdôležitejších rázcestiach v životných etapách, kde im v

Sprievodca duše (mystický tvor – démon času)

Vo svete je známe, že každým dňom milióny ľudí hľadajú odpovede, ktoré by im pomohli nasmerovať život k lepším a ľahším časom. Rozmýšľajúc a hľadajúc nové cesty a smery sa často strácame v bludisku dezinformácií. Denne sa stretávam s ľuďmi, hľadajúcimi pochopenie, usmernenie, možnosť začať novú cestu či čokoľvek podobné. Môžem povedať, že často ide o nezmyselné podávanie informácií, ktoré aj tak nikam nevedú, je len málo tých, ktorý dokážu konať a formovať svoju budúcnosť. Aj napriek tomu, ostáva vo mne nádej, že jedného dňa, človek nebude túžiť len po odpovedi, ale sa postaví za zmenu, ktorú mu odpovede umožňujú. Nič menej, každý svoju cestu musí pochopiť sám, snáď niekomu budú nápomocné slová človeka, ktorého umenie zmenilo svet: „Nemôžem zmeniť fakt, že sa moje obrazy nepredávajú. Ale príde čas, že ľudia spoznajú, že sú vzácnejšie ako cena farby, ktorú som použil pri maľovaní.“ Vincent Van Gogh Pri hľadaní možností sa často stretávam s otázkou: „Mimo všetkého známeho, j