Preskočiť na hlavný obsah

Amulet, ktorému už neverím (nesprávne používané FENG SHUI)


Už veľmi dlho sa dozvedáme o sile, ktorú v sebe ukrývajú dva slova a to FENG SHUI. Množstvo amuletov, nastavovacích prvkov a more ďalších možností. Počuli sme o tom, ako dokážu meniť život, ako dokážu uľahčiť naše žitie či dokonca ako nás dokážu chrániť. Nedá sa mi inak ako s tým súhlasiť, no tiež musím priznať, že čoraz viac prichádzam do kontaktu s ľuďmi, ktorý sú až príliš dezinformovaný a skôr si škodia, než pomáhajú. Čím to je, že sa to s nimi deje? Nuž odpoveď je jednoduchá, niekedy je lepšie prestať čítať, či dokonca nenechať sa oklamať. Dnešná káva s kamarátom ma viedla k pre mňa šokujúcim záverom. Je totiž smutné, ak mnoho ľudí využíva neznalosť iných, čím si privádza vlastné obohatenie. Preto tak ako jemu aj vám dnes vysvetlím určité prvky, ktoré sa často neprezentujú tak ako by mali a tým nám vôbec nepomáhajú.

Kamarát si pred časom nechal urobiť projekt, ktorý mal nielen nastaviť, ale aj dokonca vybudovať od základu samotné FENG SHUI. Ostal som nesmierne sklamaný nad tým čo som sa od neho dozvedel. Cena za projekt, bola pre mňa šialená, navyše tam chýbalo množstvo podstatných informácií. To však nebolo všetko a čo ma zarazilo ešte viac bol fakt, čo mu ponúkli v obchode, tento predmet pri presnej formulácií jeho zámeru bolo šialené mu vôbec predať. Jednou z pre mňa najdôležitejších faktov, ktoré boli chýbajúcim článkom (Keď si odmyslím, že celý takýto projekt je hlúposť) bol fakt, že ku vchodu mal umiestniť „ťažký kameň“ to mi nedalo a položil som mu otázku: „Aký ťažký kameň?“ na to mi odpovedal: „Neviem. Zašiel som do špecializovaného obchodu a tam mi ho predali.“ Fakt, o ktorý kameň sa jednalo ma šokoval ešte viac, nakoľko šlo o špecializovaný obchod. Bola mu predaná AMETYSTOVÁ GEÓDA. Toto zistenie a moja odpoveď na to čo sa bude diať ho nesmierne pobúrila, nakoľko povedal, že sa to už deje, veď tam býva už rok. Nuž, aby ste sa aspoň čiastočne vyhli takýmto problémom tu je odpoveď:

„Ametyst je najdôležitejším liečivým kameňom, zároveň nemá žiadne príslušné ochranné prvky, umiestnením takéhoto silného kameňa do vchodu, máva fatálne následky a tými sú CHOROBY. Tie tlačí do priestoru a zároveň začne odobrať z priestoru zdravie. Čím to je? Odpoveď je jasná, ametyst je úchvatný a každý kus jedinečný presne tak ako my. Takýmto umiestnením mu ukazujeme fakt, že si jeho jedinečné vlastnosti nedokážeme vážiť, je to ako keby nás naša najlepšia kamarátka usadila ku vchodovým dverám a dala nám kávu, pričom všetci ostatný sa budú zabávať v obývačke, kde mi nemôžeme, tiež by nás to urazilo a pobúrilo, to sa deje aj s ametystom, preto sa tejto chybe veľmi vyvarujte, kameň ktorý tam kľudne môžeme umiestniť je napríklad krištáľová geóda.“

Tiež vám prezradím používanie troch vecí, s ktorými sa môžete stretnúť pri nastavovaní FENG SHUI a ktoré sú súčasťou takmer všetkých z nás:

  • Čínske mince
  • Zlaté karty
  • Hodiny z kameňa


Tak začneme takto, čínske mince často umiestňujeme do peňaženiek k minciam, pretože nám to tak bolo povedané. To je žiaľ chyba, nakoľko tento amulet nerozlišuje čo je pre nás dobré a čo zlé, pretože je tvorený rovnováhou a teda čo sa deje: „dáme tieto mince k minciam, ktoré bežne míňame a to už je problém, čínske mince vidia mince odchádzať, tým pádom tlačia na to aby sme ich míňali viac a viac.“ Ako to zmeniť? Tu je riešenie, vyberte jednu zo svojich mincí a spolu s čínskymi mincami ich separujte a spolu umiestnite v peňaženke tak aby v tej priehradke nič iné nebolo a hop všetko sa pomaly začne meniť.

Druhým predmetom sú zlaté karty, to je jeden z mocných amuletov hojnosti a štandardne sa dozviete o tom, že by ste na ňu mali napísať sumu, akú by ste chceli mať. Nuž aj toto je veľmi zlé, a prečo? „Ak na kartu napíšeme sumu, karta to opäť nevie rozlíšiť o čo nám ide a preto sa sústredí na to čo už máme (dlhy) tak teda ako chceme, karta to považuje za sumu, ktorú chceme minúť.“ Ako to napraviť? Odpoveď jasná nič na ňu nepísať, len zobrať našu bankovku a pripútať ju k zlatej karte a zo slovami, ktoré vpíšeme na zelený papier: „Aj málo môže byť veľa, aj z jedného môžu byť dva.“ Tak a opäť sa všetko zmení.

Nuž a hodiny, tak tu mám pre Vás len jeden odkaz, hodiny z kameňa a nie je jedno akého si umiestnite do pracovne, kde vám prinesie stabilitu a finančnú istotu o tom aký typ hodín by ste mali mať sa poriadne informujte a hlavne aj preverte, aby ste nijako nenaleteli a nedostali sa energeticky do niečoho čo nechcete.

To už je dnes odo mňa všetko, azda len ešte jedno: „Vždy dbajte na výber a nastavovanie 
FENG SHUI, nedajte sa oklamať a zneužiť, naozaj ku tomu pristupujte zodpovedne, aby ste mohli pocítiť to čo vám táto nesmierne úžasná stará škola života vie dať.“

S láskou k každom dni, vaša KALYSTO


WWW:EZODRAK:SK

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Lotos zabudnutá sila energie (harmónia a energia priestoru)

Cez náš preslávený deň voľna sa mi podarilo stretnúť s osôbkou, ktorá sa ma rozhodla kontaktovať za účelom pomoci „Priestor v ktorom podnikám, mi neprináša peniaze, dá sa s tým niečo robiť?“ Popravde vždy sa dá niečo robiť, záleží však, čím jej problém nastal. Z 30% si zákazníkov, či klientov odbúravame my sami, príliš sa sústreďujeme na peniaze a nie na pomoc, či úžitok zo služieb ktoré ponúkame, tu nám pomôže sa len zmeniť vo svojom myslení a dôjde k náprave. V ostatných 70% za to všetko môže priestor, pre ktorý sme sa rozhodli. Čo sa dá robiť v týchto percentách a ako sa dá dôjsť k náprave? Princíp nie je zložitý, ide tu skôr o uvedomenie si toho, čo sme pre priestor urobili my. Zoberme si konkrétny príklad osoby, ktorá ma kontaktovala. Dostala sa k priestoru, ktorý je pekný pôsobí moderne a škála ponúkaných služieb je široká. Na druhej strane si však zoberme fakty, keď sa k tomuto priestoru dostala, tak čistý nebol, roky sa v ňom fungovalo a menili sa rôzny nájomcovia či ma

Znamenia (esencia z druhého sveta)

Čo sú znamenia? Aký je ich účel? Čo nám hovoria? Znamenia s nami chodia od nepamäti, obklopujú nás a sprevádzajú nás v každom jednom dni. Ich vnímanie či obchádzanie, je už našou voľbou, ktorá nie vždy môže byť správna. Mnohé znamenia nás totiž sprevádzajú ako pomocníci v našich osudoch, vďaka nim tak dokážeme bližšie pochopiť súvislosti a tiež aj možnosti, ktorými sa môžeme v živote uberať. „To najsmutnejšie pre človeka ostáva skutočnosť, že prosiť o znamenie v osude je klišé v nepochopení znamenia daného osudom.“ Žijeme v zvláštnych skutočnostiach, na ktorých sme sprevádzaný. Často nevnímame, či nechceme pripustiť určité znaky sprevádzania a všemocne sa všetkému bránime. To či by sme to tak mali robiť alebo nie, je predmetom diskusií už celé stáročia. Pretože celý ten čas či to chceme alebo nie ostáva pravdou, že sme znameniami fascinovaný. Je naozaj smutné, že v našich životoch sa s nimi často stretávame práve na najdôležitejších rázcestiach v životných etapách, kde im v

Sprievodca duše (mystický tvor – démon času)

Vo svete je známe, že každým dňom milióny ľudí hľadajú odpovede, ktoré by im pomohli nasmerovať život k lepším a ľahším časom. Rozmýšľajúc a hľadajúc nové cesty a smery sa často strácame v bludisku dezinformácií. Denne sa stretávam s ľuďmi, hľadajúcimi pochopenie, usmernenie, možnosť začať novú cestu či čokoľvek podobné. Môžem povedať, že často ide o nezmyselné podávanie informácií, ktoré aj tak nikam nevedú, je len málo tých, ktorý dokážu konať a formovať svoju budúcnosť. Aj napriek tomu, ostáva vo mne nádej, že jedného dňa, človek nebude túžiť len po odpovedi, ale sa postaví za zmenu, ktorú mu odpovede umožňujú. Nič menej, každý svoju cestu musí pochopiť sám, snáď niekomu budú nápomocné slová človeka, ktorého umenie zmenilo svet: „Nemôžem zmeniť fakt, že sa moje obrazy nepredávajú. Ale príde čas, že ľudia spoznajú, že sú vzácnejšie ako cena farby, ktorú som použil pri maľovaní.“ Vincent Van Gogh Pri hľadaní možností sa často stretávam s otázkou: „Mimo všetkého známeho, j