Preskočiť na hlavný obsah

Zvrátenosť osudu (škola vs trest)


Mnoho kníh opisuje skúsenosti s tým, či oným. Poučujú nás o tom čo smieme a čo nie, ako by sme veci mali činiť a ako by sme sa určitým veciam mali vyhýbať. Sme strojcami svojich osudov, aspoň do tej miery, kým nezavládne osud sám čo môžeme považovať za takzvaný nezvratný osud. Pravdou je, že v našom tele sa nachádza čistá duša. Tá nevie komunikovať sama za seba priamo, nakoľko je väznená vo fyzickom tele. Ako sprostredkovanie komunikácie používa často znamenia, či ich vnímame, alebo nie, stále sú k nám vysielané v akýchsi pomyselných vlnách. Keďže duša je čistá, ide jej hlavne o naše šťastie a funkčnosť, nakoľko s nami chce ostať čo najdlhšie.

„Duša je zdrojom osudu, podstatu chápeme, no nevedomosťou vytvárame to čo možno nazvať zvrátenosťou osudu.“

K týmto slovám sa stále vraciam a nútia ma zamýšľať sa nad autorovými slovami. Vskutku je takmer nevídané do akých situácií sa v živote dostávame a v koľkých sme si povedali: „Neviem ako, ale presne som vedel/a, že to takto dopadne.“. Nuž a to je pravda, v skutočnosti, sme to, ako jednotlivé situácie dopadnú v našom živote už dávno vedeli, dostávali sme tieto informácie ako znamenia, ktorých sme si nevšímali. Nevidenie je úzko súvisiace s tým, že našim zmýšľaním sme si navykli na skutočnosť, že pokiaľ znamenie nedostane vo veľkom štýle, tak ku žiadnemu ani nedošlo. Táto malicherná vidina toho, ako by všetko malo vyzerať nás privádza len ku jednému východisku a tu sa dostávame k podstate, ktorou je osud vo verzii školy a trestu.

V hlavnom prípade by sme si mali uvedomiť zasahovanie do školy a trestu s tým, že si uvedomíme všetky kroky, všetky možnosti. Dôležité je tiež si uvedomiť, či je možné zasahovať, alebo by sme mali v úvodzovkách utekať preč.

Čo sa týka školy, tam sa môžeme baviť o jednoduchých princípoch. Teda zasahovanie tu nie je až tak tragické ako by sa mohlo zdať. Dokonca sa kľudne môže stať, že pri zasahovaní druhým do časti školy sa aj my môžeme stať pomocníkmi a teda ako učiteľmi, tak aj žiakmi. Situácie tu však nemusia byť vôbec jednoduché, práve naopak, môžu byť zdĺhavé, nepríjemné a do značnej miery tiež hektické a môžu nás vyvádzať z rovnováhy.

V druhej časti sa stretávame z trestom, táto časť je jednou z najkomplikovanejších častí osudu, ako môže byť prenesený minulosťou, tak môže tiež byť vytváraný priamo v tomto živote. Trest je trest, tak ako to znie, taká je aj pravda a my by sme do tohto celku nemali zasahovať, skôr vyhnúť sa tomu aby sme zasahovali do cudzích trestov. Najčastejšou vecou sa v prípade zasahovania stáva prebratie trestu na seba samých a to by sme nemali robiť, vždy majte na pamäti otázku: „Koľko trestu som schopný/á zniesť?“. Verte, alebo nie, veľa nie.

Základné objasnenie nám určuje to, ako škola a trest funguje, preto by sme mali pozerať na to, že každý jeden z nás má svoj vlastný život a osud, až po uvedomení si všetkého môžeme pozerať na ostatných okolo nás. V ďalších častiach si vysvetlíme určité konkrétne prípady a dôsledky pri zasahovaní do školy a trestu.

Nech je váš deň príjemný, s pozdravom vaša

KALYSTO


WWW:EZODRAK:SK

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Lotos zabudnutá sila energie (harmónia a energia priestoru)

Cez náš preslávený deň voľna sa mi podarilo stretnúť s osôbkou, ktorá sa ma rozhodla kontaktovať za účelom pomoci „Priestor v ktorom podnikám, mi neprináša peniaze, dá sa s tým niečo robiť?“ Popravde vždy sa dá niečo robiť, záleží však, čím jej problém nastal. Z 30% si zákazníkov, či klientov odbúravame my sami, príliš sa sústreďujeme na peniaze a nie na pomoc, či úžitok zo služieb ktoré ponúkame, tu nám pomôže sa len zmeniť vo svojom myslení a dôjde k náprave. V ostatných 70% za to všetko môže priestor, pre ktorý sme sa rozhodli. Čo sa dá robiť v týchto percentách a ako sa dá dôjsť k náprave? Princíp nie je zložitý, ide tu skôr o uvedomenie si toho, čo sme pre priestor urobili my. Zoberme si konkrétny príklad osoby, ktorá ma kontaktovala. Dostala sa k priestoru, ktorý je pekný pôsobí moderne a škála ponúkaných služieb je široká. Na druhej strane si však zoberme fakty, keď sa k tomuto priestoru dostala, tak čistý nebol, roky sa v ňom fungovalo a menili sa rôzny nájomcovia či ma

Znamenia (esencia z druhého sveta)

Čo sú znamenia? Aký je ich účel? Čo nám hovoria? Znamenia s nami chodia od nepamäti, obklopujú nás a sprevádzajú nás v každom jednom dni. Ich vnímanie či obchádzanie, je už našou voľbou, ktorá nie vždy môže byť správna. Mnohé znamenia nás totiž sprevádzajú ako pomocníci v našich osudoch, vďaka nim tak dokážeme bližšie pochopiť súvislosti a tiež aj možnosti, ktorými sa môžeme v živote uberať. „To najsmutnejšie pre človeka ostáva skutočnosť, že prosiť o znamenie v osude je klišé v nepochopení znamenia daného osudom.“ Žijeme v zvláštnych skutočnostiach, na ktorých sme sprevádzaný. Často nevnímame, či nechceme pripustiť určité znaky sprevádzania a všemocne sa všetkému bránime. To či by sme to tak mali robiť alebo nie, je predmetom diskusií už celé stáročia. Pretože celý ten čas či to chceme alebo nie ostáva pravdou, že sme znameniami fascinovaný. Je naozaj smutné, že v našich životoch sa s nimi často stretávame práve na najdôležitejších rázcestiach v životných etapách, kde im v

Sprievodca duše (mystický tvor – démon času)

Vo svete je známe, že každým dňom milióny ľudí hľadajú odpovede, ktoré by im pomohli nasmerovať život k lepším a ľahším časom. Rozmýšľajúc a hľadajúc nové cesty a smery sa často strácame v bludisku dezinformácií. Denne sa stretávam s ľuďmi, hľadajúcimi pochopenie, usmernenie, možnosť začať novú cestu či čokoľvek podobné. Môžem povedať, že často ide o nezmyselné podávanie informácií, ktoré aj tak nikam nevedú, je len málo tých, ktorý dokážu konať a formovať svoju budúcnosť. Aj napriek tomu, ostáva vo mne nádej, že jedného dňa, človek nebude túžiť len po odpovedi, ale sa postaví za zmenu, ktorú mu odpovede umožňujú. Nič menej, každý svoju cestu musí pochopiť sám, snáď niekomu budú nápomocné slová človeka, ktorého umenie zmenilo svet: „Nemôžem zmeniť fakt, že sa moje obrazy nepredávajú. Ale príde čas, že ľudia spoznajú, že sú vzácnejšie ako cena farby, ktorú som použil pri maľovaní.“ Vincent Van Gogh Pri hľadaní možností sa často stretávam s otázkou: „Mimo všetkého známeho, j