Preskočiť na hlavný obsah

Matka Zem dar života, sila prírody (Zmena života za 30 dní)


Tak musím uznať, včerajšie stretnutie mi dalo mnoho s čím sa s vami chcem podeliť. Je to už dávno čo som čítal o vplyve a účinkoch soľných jaskýň či sáun no veľmi som tomu pozornosť nevenoval až do času, keď som stretol niekoho, komu som chcel pomôcť ušetriť peniaze. Táto osôbka sa pred rokmi so mnou stretla a rozprávala mi ako veľmi jej pomáhajú návštevy soľných sáun a jaskýň. Smutný však bol fakt, že všetky tieto návštevy sa čoraz viac ponárali do peňazí a z efektom zmeny v živote sa pocit radosti a šťastia začal strácať. Nedalo mi to a začal som sa hlbšie zaujímať o procesy pri týchto procedúrach a vydal som sa po stopách informácií, aby sa mi podarilo toto tajomstvo rozlúštiť. Viem mnohý si poviete: „Veď to žiadne tajomstvo nie je.“ No pre mňa bolo. Vtedy som natrafil na jeden článok, ktorý som si cez online prekladač musel naštudovať, nakoľko bol písaný v Mandarínčine. Tento textík ma zaviedol do tajov pochopenia, ako dokážeme do 90 dní nastaviť naše telo na mladosť, liečenie, uvoľnenie a očistenie.

Prvou znalosťou bol fakt, že teplo uvoľňuje energiu, túto energiu je možné využívať na čo len chceme, no ak ju dokážeme spojiť s využitím soli a minerálov, môžu sa diať takzvané zázraky. Ako je to možné? Veľmi jednoducho, princíp soľných lámp, ktoré sa stali súčasťou našich domácností, či dokonca aj niektorých komerčných priestorov, veľmi dobre poznáme, teda aspoň v to dúfam. Ak nie tak v skratke, tým, že v soľnej lampe horí sviečka, alebo žiarovka, teplo uvoľní látky soli, ktoré nazývame minerály, no pri tomto úkone sa nedeje len to, vzduch sa formuje a mení svoju silu, zrazu sa aj z obyčajného vzduchu stáva liek.

Toto je však len stotina toho, ak by sme pochopili ako využiť možnosti aj inak. A tu sa naskytuje riešenie, ktoré sa mi podarilo nájsť a zaviedlo ma to k nevídanému poznaniu, ktoré sa mi ukázalo práve včera. Tým riešením sú lampy, ktoré sú kombinované ako Himalájskou soľou, neopracovanými kusmi, tak aj neopracovanými kusmi určitých minerálov. Takúto lampu sa mi podarilo aj zohnať a za pomoci návodu, ktorý som vtedy našiel, pre mňa v jazyku nepoznanom som to dotyčnej osôbke ponúkol. Čo sa po tom čase stalo, odkedy sme sa nevideli?

Ubehlo mnoho mesiacov a keď vkročila do dverí, nespoznal som ju. Bola to ona ktorá sa prihovorila a povedala mi odkiaľ sa poznáme, nuž ostal som patrične šokovaný, nakoľko, keď som ju vtedy videl bola do značnej miery utrápená. Teraz však predo mnou stála úplne iná osoba, vyzeralo to ako zázrak a celé hodiny sme sa rozprávali. Vysvitlo, že to čo som jej ponúkol priala a v prísnom režime aj dodržala a hľa, povedané jej slovami: „Do jaskýň už nechodím, nakoľko to nemám za potrebu, tiež som prestala chodiť do sáun a využila som možnosť, ktorú si mi povedal. Priznám sa nebolo to ľahké a zo začiatku som to podceňovala, no teraz je to pre mňa úplne iné a už mnohým som to dopriala ako darček. Veď čo je lepšie a krajšie než darovať zdravie.“ Tak, tak, musím len súhlasiť, zdravie je cennosť nie rutina a pokiaľ to tak berieme, náš život je nesmierne krásny. No aby neostalo len pri príbehu, poviem toto tajomstvo aj vám:

„Raz týždenne by ste si mali dopriať minimálne pól hodinový teplý kúpeľ, či ak to nie je vo vašich možnostiach, tak minimálne trištvrte hodinovú teplú sprchu. Pričom jediné čo do kúpeľne pridáte je lampa, zložená z neopracovaných kusov soli a minerálov (odporúčam ametyst, krištál, záhnedu), ktorú pätnásť minút pred tým, než sa pôjdete kúpať či sprchovať necháte zapálenú v kúpeľni, až potom tam pôjdete vy. Nuž a po kúpeli či sprche, v kúpeľni ešte niekoľko minút pobudnite a dýchajte uvoľnene nad lampou, potom už môžete lampu vypnúť a program už nechávam na vás.“
Tak v krátkosti, to je jeden z princípov, ako vo svojom tele nastaviť mladosť, je ich viac, ale to by sme tu tak skoro neskončili, jedinou radou pre vás je: „Skúste to sami na vlastnej koži a pochopíte, že si doprajete jedinečného pomocníka, ktorého sa už nikdy nebudete chcieť vzdať.

S čistým srdcom vaša KALYSTO


WWW:EZODRAK:SK

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Lotos zabudnutá sila energie (harmónia a energia priestoru)

Cez náš preslávený deň voľna sa mi podarilo stretnúť s osôbkou, ktorá sa ma rozhodla kontaktovať za účelom pomoci „Priestor v ktorom podnikám, mi neprináša peniaze, dá sa s tým niečo robiť?“ Popravde vždy sa dá niečo robiť, záleží však, čím jej problém nastal. Z 30% si zákazníkov, či klientov odbúravame my sami, príliš sa sústreďujeme na peniaze a nie na pomoc, či úžitok zo služieb ktoré ponúkame, tu nám pomôže sa len zmeniť vo svojom myslení a dôjde k náprave. V ostatných 70% za to všetko môže priestor, pre ktorý sme sa rozhodli. Čo sa dá robiť v týchto percentách a ako sa dá dôjsť k náprave? Princíp nie je zložitý, ide tu skôr o uvedomenie si toho, čo sme pre priestor urobili my. Zoberme si konkrétny príklad osoby, ktorá ma kontaktovala. Dostala sa k priestoru, ktorý je pekný pôsobí moderne a škála ponúkaných služieb je široká. Na druhej strane si však zoberme fakty, keď sa k tomuto priestoru dostala, tak čistý nebol, roky sa v ňom fungovalo a menili sa rôzny nájomcovia či ma

Znamenia (esencia z druhého sveta)

Čo sú znamenia? Aký je ich účel? Čo nám hovoria? Znamenia s nami chodia od nepamäti, obklopujú nás a sprevádzajú nás v každom jednom dni. Ich vnímanie či obchádzanie, je už našou voľbou, ktorá nie vždy môže byť správna. Mnohé znamenia nás totiž sprevádzajú ako pomocníci v našich osudoch, vďaka nim tak dokážeme bližšie pochopiť súvislosti a tiež aj možnosti, ktorými sa môžeme v živote uberať. „To najsmutnejšie pre človeka ostáva skutočnosť, že prosiť o znamenie v osude je klišé v nepochopení znamenia daného osudom.“ Žijeme v zvláštnych skutočnostiach, na ktorých sme sprevádzaný. Často nevnímame, či nechceme pripustiť určité znaky sprevádzania a všemocne sa všetkému bránime. To či by sme to tak mali robiť alebo nie, je predmetom diskusií už celé stáročia. Pretože celý ten čas či to chceme alebo nie ostáva pravdou, že sme znameniami fascinovaný. Je naozaj smutné, že v našich životoch sa s nimi často stretávame práve na najdôležitejších rázcestiach v životných etapách, kde im v

Sprievodca duše (mystický tvor – démon času)

Vo svete je známe, že každým dňom milióny ľudí hľadajú odpovede, ktoré by im pomohli nasmerovať život k lepším a ľahším časom. Rozmýšľajúc a hľadajúc nové cesty a smery sa často strácame v bludisku dezinformácií. Denne sa stretávam s ľuďmi, hľadajúcimi pochopenie, usmernenie, možnosť začať novú cestu či čokoľvek podobné. Môžem povedať, že často ide o nezmyselné podávanie informácií, ktoré aj tak nikam nevedú, je len málo tých, ktorý dokážu konať a formovať svoju budúcnosť. Aj napriek tomu, ostáva vo mne nádej, že jedného dňa, človek nebude túžiť len po odpovedi, ale sa postaví za zmenu, ktorú mu odpovede umožňujú. Nič menej, každý svoju cestu musí pochopiť sám, snáď niekomu budú nápomocné slová človeka, ktorého umenie zmenilo svet: „Nemôžem zmeniť fakt, že sa moje obrazy nepredávajú. Ale príde čas, že ľudia spoznajú, že sú vzácnejšie ako cena farby, ktorú som použil pri maľovaní.“ Vincent Van Gogh Pri hľadaní možností sa často stretávam s otázkou: „Mimo všetkého známeho, j